first one

مش هتقدر تغمض عنيك
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 أبواق زاعقة.و أفواه صاخبة . و وحووش مسعورة أدعوا لهم باشفاء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Heba Naeem
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 06/02/2007

مُساهمةموضوع: أبواق زاعقة.و أفواه صاخبة . و وحووش مسعورة أدعوا لهم باشفاء   السبت يونيو 16, 2007 4:48 pm

ماذا صنع الأهلي لجماهير الإسماعيليةالشقيقة كي تنقلب عليه و توجه له اللعنات و تنعته بأبذأ و أحقر الصفات و السمات ؟؟؟
ماذا جني الأهلي لكي تتحول جماهير الإسماعيلي إلي وحووش مسعورة تصب عليه حقدها و تنفث فيه غلها ... ؟؟؟
الأهلي لم يكن طرفآ في مباراة الإسماعيلي و حرس الحدود التي نفذ فيها الإسماعيلي بجلده و تأهل بصعوبة إلي الدور قبل النهائي لكأس مصر ... بعد أن أهدر الحدود ليس أقل من عشر فرص إنفرادات كاملة كان آخرها قبل النهاية بلحظات معدودة لعبدالسلام نجاح ...
تحولت الجماهير بعد أن نصفتها ضربات الترجيح إلي أبواق زاعقة و أفواه صاخبة تلعن و تسب و تشتم في الأهلي و كل من ينتمي إليه و من يقترب منه ..
و لعل هذا الموقف الضعيف يشير أيضآ لضعف عميق و عنيف داخل تلك النفوس ... !!!
بل لعله ينبئ عن وجود أمراض نفسية مزمنة ... !!!و أعراض مرضية متمكنة في هذه النفوس ... !!
و لعل هذا الضعف و ذاك المرض يدفع جماهير الأهلي للتسامي و الترفع ليس عن مجاراة من أساء إليها فحسب و إنما أيضآ ... !!!
بالدعاء لهم بالشفاء العاجل ... !!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد دياب
رئيس المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 406
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 05/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: أبواق زاعقة.و أفواه صاخبة . و وحووش مسعورة أدعوا لهم باشفاء   الأربعاء يونيو 20, 2007 3:43 am

المثل بيقول العين مش بتكره غير اللى احسن منها

ودا الحال مع جماهير الاسماعيلى لانهم مش بيكرهو الاهلى حبا فى ناديهم لانهم لو كرهو الاهلى بسبب حبهم فى الاسماعيلى يبقى المفروض يكرهو كل الفرق زى اللى بيحصل مع جماهير المنتخب الانجليزى وفرقه دول مشاغبين مع كل الفرق حبا فى منتخبهم وفرقهم ولكن انك تكره فريق بس فى الدورى ولما تنهزم من الزمالك تفرح يبقى انتا مش بتحب النادى بتاعك انتا بتكره النادى الاهلى بس الاهلى عارف موضوع الاسماعيلى ده من زمان ومرتاح فيه وهما مش بيشكلو اى خطر
لان الاهلى فوق الجميع

_________________



ImageChef.com - Custom comment codes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://firstone.my-free-forum.com
 
أبواق زاعقة.و أفواه صاخبة . و وحووش مسعورة أدعوا لهم باشفاء
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
first one :: منتدى كره القدم :: قسم الكره المصرية :: شعبه الاهلى الاهلى-
انتقل الى: