first one

مش هتقدر تغمض عنيك
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 قناة الزمالك الفضائية !,

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: قناة الزمالك الفضائية !,   الخميس يونيو 28, 2007 12:40 am

ده جدول مقترح لبرامج قناة الزمالك الفضائيه
ياريت تشاركونى وتقولوا رأيكم نساعدهم برضه دول غلابه


7 صباحا: صباح الخير يا زمالك

8 صباحا: نقل مباشر للجلسه رقم مليون وستمئة الف لقضية مرتضى منصور

9 صباحا: برنامج الجريمه لا تفيد ونقل مباشر للأحداث التقليدية من داخل نادي الزمالك

11 صباحا: برنامج الطب البديل وحلقة اليوم بعنوان(عالج نفسك انت زمالكاوي)

11:30 صباحا : برنامج علمنى الكوره بالله عليك يا أهلي

12 ظهرا: برنامج قسط لاعب وخد التانى مجانا

1 ظهرا : برنامج تبرع لناديك ولو بجنية علشان يسدد اللي علية

3 عصرا: برنامج الذكريات الحلوة(واذاعة اخر مباراه فاز فيها الزمالك على الاهلي )

4:30 عصرا: برنامج احنا كام زمالكاوي في مصر ( ويناقش ظاهرة انقراض الزمالكاويه )

5 عصرا : برنامج صحتك بالدنيا (وفقرات علاجيه لجماهير الزمالك)

6 مساءا : مارشات عسكريه وقرأن كريم والذكري اليوميه لاحداث 16 مايو 2002 والنكسة البيضاء المروعه التى استشهد فيها غالبية جمهور الزمالك
ثم اذاعه التسجيل اليومي للمباراه الشهيره (6-1)

بعد ذلك تغلق القناه حتى صباح اليوم التالي لعلاج العاملين بها من الاكتئاب النفسي الحاد الذي يصيبهم يوميا بعد الفقرات المختلفه للقناة



_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابو لطفى
Moderator
Moderator


عدد الرسائل : 348
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الخميس يونيو 28, 2007 4:01 am

ربنا يخليكى للاهلويه يا رب
والله العظيك كفاءه

_________________




 





 

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الخميس يونيو 28, 2007 3:00 pm

ميرسى ربنا يخليك ياابو لطفى منور والله ميرسى لمرورك

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأفوكاتو
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 31
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 13/04/2007

مُساهمةموضوع: الزمالك   الجمعة يونيو 29, 2007 12:45 am

شكرا علي الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mglawyer.piczo.com
العمده الصغير اونو
مشرف ماسى
مشرف ماسى


عدد الرسائل : 266
تاريخ التسجيل : 24/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الجمعة يونيو 29, 2007 12:59 am

متسيبي الزمالكويه في حالهم يا روزي اونوووووووووووو ههههههههههههههههه

_________________
ان عشت فعش حرا
أو مت كالأشجار وقوفا





يا فارسا سيظل أطول قامة من شانقيه
يا من سلاسله وأيدي ممسكيه تخشى ضياه وتتقيه
هذا هو الرجل الذي كنا جميعا نفتديه
يمشي لميتته ويهزأ من شماتة قاتليه
ما رفّ من اضلاعه ضلع، ولا هزّت شواربه المشانق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الجمعة يونيو 29, 2007 1:07 am

العفو افوكاتو وميرسى لمرورك وميرسى لمرورك يااونو وانا وراكو والزمن طويل بئى هه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 13
تاريخ التسجيل : 04/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الأربعاء يوليو 04, 2007 12:13 am

والله يا انسه اقل رد علي موضوعك ده المثل اللي بيقول اللي اختشوا ماتوا
ثانيا مرتضي منصور ده فعلا اخر الرجال المحترمين في مصر و ده اللي عامله مشاكل كبيره جدا جدا
ثالثا هيفضل ورا حسن حمدي و عصابته الكبيره المسيطره علي جرنال الاهرام بقياده محمود الخطيب لغايت اما يحط حد ليهم
ثالثا اوعدك بفضايح للنادي الاهلي و اخرها مشروع تجاره السلاح اللي كان بيدعمه رجل المبادئ الاول عندكم صالح سليم و يا انا يا انتي ..........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الأربعاء يوليو 04, 2007 12:17 am

خلاص ياجماعه قرار جديد تم تعين العضو اسلام رئيسا للمخابرات المصريه للقبض على عصابة النادى الاهلى لتجارة السلاح هههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انتو ناس فاضيه بجد ياعم احنا تجار مخدرات كمان مش سلاح بس اللى يقدرلنا على حاجه يعملها ده احنا نادى الحكومه هههههههههههههههههههههههههههههههه معلش يااسلام تعيشو تاخدو كاس غيره بئى ههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 13
تاريخ التسجيل : 04/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الأربعاء يوليو 04, 2007 12:19 am

مهو انتي لو تعرفي شغلتي الجديده مش هتقولي كده انا فعلا قربت من المخابرات بس مخابرات جرنال الجمهوريه اخوكي اتعين في مركز معلومات الجمهوريه و خدي عندك للصبح و النبي لاخلي اخباركم رائ عام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الأربعاء يوليو 04, 2007 12:22 am

ههههههههههههههههههههههههه ماشى ياسمسم ربنا يقويك علينا بس والله لوبئيت رئيس تحرير ماهتوصل لحاجه يابنى بقولك ناااااااااااااااااادى الحكومه ايه مش واخد بالك ولاايه على العموم جرب ونول شرف المحاوله ههههههههههههههههههههههه ربنا يوفقك

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 13
تاريخ التسجيل : 04/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: قناة الزمالك الفضائية !,   الأربعاء يوليو 04, 2007 12:25 am

نادي الحكومه نادي الحكومه نادي الحكومه زهقتيني يا بنتي بنادي الحكومه ايه يعني لما بنحب نستخرج بطاقه بنروج نعملها في السجل بتاعه و لا لما نحب ناخد التموين بناخد الشاي و السكر من عندكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
قناة الزمالك الفضائية !,
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
first one :: المنتدى الترفيهى :: قسم النكت والفكاهه-
انتقل الى: