first one

مش هتقدر تغمض عنيك
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 صعيدى فى برنامج من سيربح المليون

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
avatar

عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأربعاء أبريل 04, 2007 11:00 pm

هذا يقولك فيه صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على

أ) الشجرة ------------ ------- ب) البقرة

ج) الصفراء ------------ ---- د) الحمراء

فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،


فكان جواب الجمهمور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sweetymoaa
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 182
تاريخ التسجيل : 08/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأحد أبريل 08, 2007 12:00 am

يعنى مش بطال ودة سرقتيه من على اى منتدى يا شذى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.firstone2007.tk
sweetymoaa
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 182
تاريخ التسجيل : 08/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأحد أبريل 08, 2007 12:02 am

لا لا ظلمتك دى طلعت حلوة وانتى بجد موواضيعيك تجنن يا ريت نشوف الاحسن دايما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.firstone2007.tk
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
avatar

عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأحد أبريل 08, 2007 12:12 am

ميرسى على ادبك ياسويتى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sweetymoaa
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 182
تاريخ التسجيل : 08/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأحد أبريل 08, 2007 12:32 am

لا العفو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.firstone2007.tk
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأربعاء أبريل 11, 2007 2:01 pm

it is fantastic really nice topic thanks shazacheers
lol! lol! lol! lol! lol! lol! cheers

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد دياب
رئيس المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 406
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 05/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى برنامج من سيربح المليون   الأربعاء أبريل 11, 2007 9:30 pm

ايه يا جماعه اتنو هتخانقو دا انتو اخوات

وعلى فكره النكته حلو بس بلاش تكتبى على الصعايده كتير
على اساس ان 90فى الميه من المنتدى صعايده وومكن تقوم حروب داخل المنتدى
على النكت
بس متخديش الكلام دا بجد انا بهزر والنكته حلوه بس مش هيبقى اغبى من اليمنى اللى معرفش كام حرب عالميه قامت فى العالم وكان مفتكرهم 4 حروب وكان دا فى الحقيقه مش نكته

_________________



ImageChef.com - Custom comment codes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://firstone.my-free-forum.com
 
صعيدى فى برنامج من سيربح المليون
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
first one :: المنتدى الترفيهى :: قسم النكت والفكاهه-
انتقل الى: