first one

مش هتقدر تغمض عنيك
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه   السبت أبريل 21, 2007 2:33 am

:::هل احببت شخص لم تره في حياتك ؟ ::::

هل انت تستطيع ان تحب شخص لم تراه في حياتك ؟

مارأيك في هذا النوع من الحب ؟ هل عشته ؟

هل فكرت فيه مجرد التفكير ؟

هل تؤيد اولا تؤيد هذا النوع من الحب...؟؟

وهل احببت شخصا" لم تعرفه ولم تراه ابدا في حياتك...؟؟


لربما عرفته من خلال الهاتف أو من خلال شبكة الانترانت... في احد


المنتديات أو كلمته مسنجر أو في شات..!!



هل من الممكن ان تكون المحادثات المسنجرية او الشاتية او الهاتفية


كافية كي تعرف وتحب شخص معين..!!


ام انك ضد هذا النوع من الحب

وأولهم الحب في الله ..


لانك تعتبره تسلية وقضاء وقت وتعبئة فراغ فقط


هل من تجارب لك ؟

وانا مش هقول رايي غير لما اسمع ارائكم

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى


عدد الرسائل : 857
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 10/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه   الأحد أبريل 22, 2007 1:54 pm

لا لان الحب يتطلب معرفه تامه بالشخص الاخر وعلي راي المثل قال تعرف فلان قال اعرفه قال عاشرته قال لا قال يبقي ماتعرفوش وده راي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد دياب
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 406
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 05/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه   الخميس مايو 03, 2007 4:19 am

انا ممكن تحصل معايا بس لازم اشوف اللى انا بكلمه لان الحب له جوانب اول حاجه يكونو بيحسو ببعض ومتفاهمين وحب عن صدق

عشان كل واحد اول ما تكلمه بيكلمك بمنتهى الرقه عشان انتى بتكلمو على الشات
وفى سمات فى الانسان مش بتظهر من غير المعامله زى الانانيه و والكذب
وانك اصلا مبكلمكيش بس عشان يتسلى ولكن لو الانسان لقى واحد يكلمه
ويتفاهم معاه على الشات مش هيقول لا
وعلى فكره انا حصلى انى بس مش حب بمعنى الكلمه بس حب قرابه انى بكلم واحده قريبتى
على الشات وبنتكلم وبنهزر وكاننا نعرف بعض من 100سنه وانا فى حياتى ما شفتها وهيا عمرها ما شفتنى وبقينا زى الاخوات وانا لو كنت اصلا قابلتها 1000 مره مكنتش هكلمها ولا هيوصل الكلام بينا غير السلامات
وما دام حصل مفيش شىء يمنع انه يحصل فى حاله الحب بس ينتهى انهم يشوفو بعض عشان فى حاجات مبتظهرش غير فى المواجهه الشخصيه دا حتى فى الشغل لازم المقابله الشخصيه عشان تتقبل فى الوظيفه فما بالك فى الحب

_________________



ImageChef.com - Custom comment codes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://firstone.my-free-forum.com
ابو لطفى
Moderator
Moderator


عدد الرسائل : 348
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه   الأحد مايو 06, 2007 2:49 am

على فكره الموضوع لذيد........بس هل انتى ممكن تحبى واحد بتكلميه على النت .........
لو فكرتى فيها هتلقى انه لا يمكن ابدا ......

_________________




 





 

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى


عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه   السبت مايو 12, 2007 10:57 pm

ليه لا ليه مينفعش انى محبش واحد من عالنت انا عن نفسى ممكن اوافق انى ارتبط بشخص من عالنت وشايفه انه مفيش فرق بينه وبين الارتباط بشخص عادى اللى ممكن اكون قابلته

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل ممكن تحب شخص لم تراه ؟ ياريت الكل يدخل ويقول رايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
first one :: منتدى الحب والغرام :: متفرقات الحب-
انتقل الى: