first one

مش هتقدر تغمض عنيك
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى


عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الإثنين مايو 14, 2007 2:27 am

يتيح لك التدخين فرصة التعرف على الكثير من الأصدقاء ، فأنت كل يوم عند طبيب جديد .

-اطمئن فلن يزعجك أصدقاؤك طول فترة الإختبارات .. إذ أن أحداً لن يجرؤ على زيارتك .

- يوفر عليك شراء العطور فرائحة السجائر قويه بحيث لا ينفع معها أي عطر .

_ يوفر وقتك ويوفر عليك شراء الملابس الرياضية لأنك ستصبح عدو الرياضة الأول .

- لا داعي لتركيب نظام أمني في المنزل فسعالك طول الليل يجعل اللصوص يظنون أنك مازلت مستيقظاً .

- لا داعي للخوف من الانزلاق أو السقوط أثناء المشي فعكازكم كفيل بمنع ذلك .

- يسد النفس عن الأكل (للذين يعانون من السمنة فقط) وبالتالي توفر في مصروف الأكل كثيرا

- يبعدك عن الشيخوخة حيث أن أعمار المدخنين قصيرة نظرا لإصابتهم بالأمراض فيموتون قبل أن يصلوا لسن الشيخوخة

- يوفر على ورثتك مشقة الانتظار فيتمتعون بمالك مبكرا .



وبعد هذه المجموعة من الفوائد يمكنك أن تدخن وأنت رافع رأسك ومفتخر بين الناس .
ويمكنك أن تقنع بها من ينهاك عن التدخين

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى


عدد الرسائل : 857
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 10/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الإثنين مايو 14, 2007 6:23 am

موضوع حلو وياريت المدخنين يبطلوا وانا اولهم

_________________
والله ماقصرت يوما وما كل الجواد عن السباق
ولكني بليت بسوء حظ كما تبلي الجميلة بالطلاق


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى


عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الإثنين مايو 14, 2007 5:12 pm

ميرسى ياحمر شفايف على مرورك واتمنى انه يفيد كل المدخنين ويساعدهم انهم يبطلوا تدخين

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابو لطفى
Moderator
Moderator


عدد الرسائل : 348
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء مايو 16, 2007 4:37 pm

طيب انا عايز اعرف ازاى مش هيبقى رياضى انا بداخن وبلعب كوره واغلب اصحابى مدخنين وبيلعبو كوره وبيشترو برفنات وبيشترو لبس كوره انا من راي انك تغيرى الموضوع ده ..
وشكرا على الموضوع.......................

_________________




 





 

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء مايو 16, 2007 7:56 pm

اقولك اناياشذا ايه فايدة التدخين انه يدمر الصحه ويسبب الوفاه واحناعايزين اكتر من كده ايه ياشيخه يمكن نخلص منهم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ميرسى على التوبيك الجميل

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد دياب
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 406
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 05/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء مايو 16, 2007 11:01 pm

باين عليكى عدوه الرجال يا شذا

عايزه تخلصى مننا دا انتى



وليه احنا بنتكلم على ان الرجال بس هما اللى بيدخنو انا شفت بنات كتير بدخن

_________________



ImageChef.com - Custom comment codes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://firstone.my-free-forum.com
البندق الاسمر
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 147
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد مايو 20, 2007 12:38 am

بس انا شايف غير كدة خالص مليارات الناس بدخن كام منهم ماتوا بسبب التدخين الموضوع مش كدة خالص هة مسالة اعمار مش اكتر وبعدين بالنسبة للذهاب للدكتور كل 100 منهم واحد تعبانوموضوع الرائحة حلها بسيط جدا بربع لبان
وموضوع الصحاب زجاجة معطر جو وموضوع الرياضة التدخين يجدد نشاط وحيوية وبعدين نص الرياضين اللىفى العالم بيدخنو وموضوع سدة النفس كلها علبة ديجستين فاتح شهية ب 3 جنية وموضوع الورثة دة كدة احسن علشان
ماسبلهمش حاجة يتخانقو عليها ويخسروا بعض



(الراس اللى من غير كيف عايزة قطعها بالسيف)
مع تحيات مدخن البندق الاسمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى


عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد مايو 20, 2007 12:59 am

ياااااااااااااااااااااااا ده انت حلتها من كله يابندق مش سيبت اى حاجه ممكن تسبب مشكله بس مع احترامى لرايك ان دى اعمار فى ايه فالقران بتقول ولا تلقوا بايديكم فالتهلكه .ماهو انا مبقاش برمى نفسى فالنار واقول ماهو عمرى كده.وحكايه انه مش بيخليك رياضى وان رياضين كتير بيدخنوا فدى بقى معلومات طبيه دكتاره كبار من كل انحاء العالم اللى قيلنها انا مجبتش حاجه من عندى وعموما ميرسى على مرورك وعلى رايك وكل واحد حر فى رايه وميرسى كمان على تعليقك الرهيب ده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى


عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد مايو 20, 2007 1:03 am

ميرسى دياب على مرورك على الرغم من انه فى اتهام كبيييييييييييييييييييييييييييييييييييير ليا بانى عايزه اخلص منكم بالعكس ده انا عايزه ربنا يديكوا الصحه وتبقوا كويسين وبالنسبه لحكايه ان فى بنات مدخنين انا معاك فى دى بس عددهم مش زى عدد الشباب ومش بيدخنوا كتير زى الشباب كده وميرسى مره تانيه على مرورك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى


عدد الرسائل : 148
تاريخ التسجيل : 20/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد مايو 20, 2007 1:10 am

مشكور ابولطفى على مرورك ورايك وانا من راى انك تحتفظ برايك لنفسك لانى مش هغير حقيقه قالوها اكبر اطباء فالعالم ومشكور مره تانيه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
البندق الاسمر
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 147
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الخميس مايو 31, 2007 6:42 pm

شكرا شاذا على الموضوع الجدسد وعلى الد المحترم بس انا لية تعقيب
نالنسبة للاية ولا تلقو بايديكم الى التهلكة مش دى التهلكة ماهى النياة الغازية ضارة اللانشون ضار انواع الشيبسى
والكاراتية ضارة يبقى كدة برمى نفسى فى التهلكة
وبالنسبة لموضوع الرياضة الموضوع موضوع لياقة وممارسة والامثال كتير احمد صلاح حسنى بيشرب شيشة
وابراهيم سعيد كذلك وعمرو سماكة بيحشش وكل دول ماباطلوش كورة وانا ومعم اعضاء المنتدى الذكور بيدخنوا وكل يوم بنلعب كورة
وشكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sweetyemoo
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 329
تاريخ التسجيل : 06/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء يونيو 20, 2007 4:38 pm

ياجماعة كل اللي انتو قلتوا دة غلط خااااااااالص
بالعكس التدخين مهم جدااا
تخيلوا كدة لو الانسان بطل تدخين كدة مش هيتعب وبالتالي مش هيروح مستشفي الصدر وبكدة يبقي قطع عيش اللي بيشتغلوا هناك فايرضيكوا كدة

وميرسي ياشذا الموضوع فعلا حلو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 13
تاريخ التسجيل : 04/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء يوليو 04, 2007 1:01 am

رائع رائع حسستيني اني جزمجي بعد الضهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam
بببببببببببببببببب


عدد الرسائل : 13
تاريخ التسجيل : 04/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء يوليو 04, 2007 1:04 am

و اللي بتقولك خلينا نخلص منهم صدقيني بتضرب اللي بيدخن باي حاجه في ايديها و اسالي مجرب و متساليش بش مهندس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى


عدد الرسائل : 545
تاريخ التسجيل : 02/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأربعاء يوليو 04, 2007 1:12 am

ههههههههههههههههههههه المثل بيقول اسال سمسم ولاتسال باش مهندس

_________________
مجرد انسانه
حزن ليس له نهايه
اذا اردتم ان تجدونى
ستجدونى اينمايوجد الحزن
الذى تشعر بهذا
مجرد انسانه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
فوائد التدخييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
first one :: منتدى الرجال :: منتدى الرجال العام-
انتقل الى: